شوخی‌های جالب شبکه‌های اجتماعی
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
شوخی‌های جالب شبکه‌های اجتماعی
تاریخ : جمعه 6 مرداد 1396
نویسنده : RmZiRn



. ‏تعجب کردم که چطور دوساله صورتم اصلا جوش نزده، دقت که کردم فهمیدم دوساله که اصن مهمونی نرفتم.

. ‏رفتم مرغ مینا خریدم طرف گفت حرف میزنه. اوردم خونه بهش غذا دادم گفتم حرف بزن،نزد. اصرار کردم گفتم حرف بزن لامصب. گفت حاجی کی با دهن پُر حرف میزنه؟

. طرف میگه مخاطب خاصم حتما باس موهاش فر باشه، خوش به حالتون چقدر خرده فرمایش دارید واسه انتخاب، زمان ما فقط مهم این بود که طرف دختر باشه.
 
شوخی‌های جالب شبکه‌های اجتماعی (410) 
لحظه ای که سایت دانشگاه رو باز میکنم و نمره هامو میبینم 

. ‏هر موقع خواب بعد از ظهرم به شب کشیده می‌شه، موقع بیدار شدن قشنگ احساس می‌کنم یه بچه پنج سالم که تو مرکز خرید گم شدم و هیچ کسی رو نمی‌شناسم.

. فسنجونو مینویسید فسنجان هفتاد هشتاد درصد خوشمزگیش میره.

. حالم شبیه اینترنت اکسپلورریه که ازش فقط یه بار برای دانلود گوگل کروم استفاده کردن.

. اين آهنگه كه ميگه: هر بار اين درو ، محكم نبند نرو... به نظر مياد بيشتر نگرانِ در باشه تا رفتن يارو.
  

. یادآوریش خنده‌داره؛ زمانی یک هفته منتظر میموندیم یکشنبه بشه، تو برنامه دیدنیها چندتا از این کلیپ‌های سرخوردن رو یخ و افتادن تو استخر ببینیم.

. ‏بچگیام وقتی مامانم منو میبرد حموم وضعیتم جوری میشد که وقتی از حموم میومدیم بیرون دولت میتونست سرپرستیمو بده به یه خانواده دیگه.
 
شوخی‌های جالب شبکه‌های اجتماعی (410) 
فتانه ft سازمان زیبا سازی شهرداری تهران 

. یه خانمی میگفت ما خانمها عاشق زیبایی هستیم دوس داریم کلا زیبا باشیم. انگار ما آقایون دوس داریم عینهو گراز پیر جنگلی باشیم.
 

. حتی جومونگ و مردم چوسان قدیم که همش با قبیله های دیگه سر نمک جنگ داشتن حلیم رو با شکر میخوردن، آخه تو چرا هموطن؟
 
شوخی‌های جالب شبکه‌های اجتماعی (410) 
وقتی ظهر تابستون با ماشین میری بیرون و جا کولر زدن شیشه رو میدی پایین 

. ‏نوشته اسکار بهترین صدا هم میرسه به صدای کلید انداختن پدر به در خونه، این صدا موقعی که داری تو بالکن سیگار میکشی پشم نمیزاره برات.

. ‏تابستان را تا می توانید میوه بخورید پاییز که بیاد تا نه ماه جز پرتقال و سیب خبری نیست!

. ‏والا من تو رستوران سلف سرويس قابلمه بردم انداختنم بيرون، خب جنبه نداريد سلف نكنيد.
 
شوخی‌های جالب شبکه‌های اجتماعی (410) 
قشنگ معلومه دهن قدم نو رسیده سرویسه 

. با دوست دخترم رفته بودم کافه، به طرف گفتم یه قهوه بده به تلخی سرنوشتم، گفت خب چقد تلخ بوده؟ سرمو بردم نزدیک گوشش گفتم 10 تومن دارم کلا.

. ‏حالا اگه ما شبیه لئو مسی بودیم ایشون سردسته گروهک تروریستی داعش بودن امنیت جانی هم نداشتیم.

. ‏از جواباى پرتتون تو امتحان اصلا ناراحت نباشيد. من يه بار زمانو منفى به دست آوردم.

. ‏یه سری خودم تنها بودم  تو خونه 10 تا کتلت درست کردم، موقع خوردنش باز هم به من 2 تا رسید.
 
شوخی‌های جالب شبکه‌های اجتماعی (410) 
‏از اون نگاه ها که حواسش هست 

. چجوري خيانت مي كنيد؟ من يه بار رفتم يه جاي جديد مو هامو كوتاه كردم تا سه ماه روم نمي شد تو چشاي آرايشگرم نگاه كنم.

. تو رستوران دریایی سفره ماهی میندازن رو میز؟
 
. ‏بعضی ساندویچی ها جوری رو شیشه مینویسن درایام ماه رمضان ساندویچ سرد موجود است، انگار ساندویچ سرد روزه رو باطل نمیکنه.

. کیبوردو تو حیاط برعکس کنم راحت آذوقه‌ی یه سالِ گنجیشکای محل تامین میشه.
 
شوخی‌های جالب شبکه‌های اجتماعی (410) 
هرگز حلوا رو با قیف و ماسوره سرو نکنین... حس خوبی به آدم دست نمیده 

. نوجوونیم در انتظار مسعود روشن پژوه، مجری کچل مسابقه محله گذشت. اما خب هیچوقت نیومد محله ما.

. ‏تو فیلمای ایرانی هر کی خیلی سرفه میکنه، آخرش می میره.

. تو اعتراض نمرات برای استاد نوشتم. محبوب من در این لحظه که شما من را انداخته اید، من همچنان به شما فکر میکنم و ترم بعد با خودتان بر خواهم داشت.

. هميشه تو صف پمپ بنزين نفر جلويي آدم خنگ ترين، دست و پا چلفتي ترين، خونسردترين، لج درآر ترين، بيشعورترين و كندترين آدم رو كره زمينه.
 
شوخی‌های جالب شبکه‌های اجتماعی (410) 
ژست نصف عکسای دهه شصت:))) 

. یه سری استاد گفت ۵ تا سوال از خودتون بیارید سر امتحان که دیگه نگران پاس شدن نباشید. من حتی اونم افتادم.

. ‏تو سربازی همه یه آشنای کلفت داشتن که میتونسته کارشون رو ردیف کنه سر کوچشون خدمت کنن,  منتها اینا نخواستن بهش رو بندازن.

. شماعی زاده تو یه آهنگش میگه «ای که به من صدای خوندن دادی». اینو واسه کرگدن پلی کنی تا دو روز از اون حالت حزن و اندوه همیشگیش در میاد و میخنده.
 
 
شوخی‌های جالب شبکه‌های اجتماعی (410) 
وختي سر سفره بابا ميپرسه بقيه پول ماست رو چيكار كردي؟؟؟ 

. به طرف تو تلگرام پيام دادم،ميگه از كجا آي ديمو اوردي،ميگم مال اينستا و تلگرامت يكيه آيديش،كف كرده ميگه تو نابغه اي،نه والا،تو خيلي جلبكي!

. شماهم یه خاله دارین که اگه 1ساعت در روز با مادرتون تلفنی حرف نزنن روزشون شب نمیشه؟؟

. ‏دختره تو بيو اينستا نوشته "خودمم". انگار مثلا ما روبرتو كارلوسيم.

. ‏اگه پول چرک کف دسته خدا دستای ما رو آنتی باکتریال آفریده.
 
شوخی‌های جالب شبکه‌های اجتماعی (410) 
روز مرگ زبان انگلیسی
 

. ‏خدا کنه واقعا هر سلام 60، 70 تا ثواب داشته باشه. خیلی روش حساب کردم، در واقع تنها توشه آخرتمه.

. من اگه وزیر علوم بودم به چارت درسای رشته کارگردانی یه درس اضافه می‌کردم به اسم «خون اون رنگی نیست». به نظرم خیلی واجبه برای کارگردانای ایرانی.

. ‏دیدم خواهرام جیغ میزنن رفتم دیدم یه سوسک گنده اومده تو خونه دستمال کاغذی برداشتم بگیرمش پرواز کرد سه تایی جیغ زدیم این دفعه.

. ‏فک کنم وقتی آدم با تلفن حرف میزنه روح پیکاسو میره تو جسمش. کافیه یه قلم و کاغذ بدی دستش؛ ببین چه شاهکارایی خلق میکنه.

. قرار پسرونه:
-بریم بیرون؟
تا برسی سر کوچه امدم
قرار دخترونه:
یروز بریم بیرون
-حالا یروز با هم هماهنگ میکنیم.

 
شوخی‌های جالب شبکه‌های اجتماعی (410)
غصه نخور دیگه؛ اون از اولشم لیاقت تو رو نداشت
     


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: ادبی , , (تفریحی)طنز وسرگرمی , ,
برچسب‌ها: مجله ی ادبی , طنز وسرگرمی , خنده بازار ,
مطالب مرتبط با این پست
» به خدا عشق به رسوا شدنش می ارزد
» جنیفر لوپز در استخر تنها با یک کلیک!/طنز
» ﺩﻟﺨﻮﺷﻢ ﺑﺎ ﻏﺰﻟﯽ ﺗﺎﺯﻩ ﻫﻤﯿﻨﻢ ﮐﺎﻓﯿﺴﺖ
» صد و چند نکته فرهنگ شهروندی به زبان خیلی خیلی ساده
» چیزی به اندازه استحکام شخصیت مقدس نیست
» تفریحی
» ضرب المثل ایرانی
» در رایانه جدول کلمات متقاطع فارسی حل کنید + دانلود
» من وتو
» عکس نوشته های عاشقانه و احساسی
» تصاویر طنز از تابلوهای راهنمایی و رانندگی
» عکس های خنده دار و طنز (24)
» بیایید با فرهنگ شویم ! قسمت دهم
» داستان کوتاه/ زنجیر عشق
» داستان کوتاه / مولانا و شمس
» "حکایت یک ویرگول" از احمد شاملو
» داستان‌ کوتاه / هاچیکو ماجرای سگ دوست‌داشتنی
» قدرت باور ها
» گزیده ای از جملات زیبا و ماندگار از بزرگان-1
» گزیده ای از جملات زیبا و ماندگار از بزرگان-2
» گزیده ای از جملات زیبا و ماندگار از بزرگان-3
» خواندنی
» به کسی جسارت نکن...
» ده توصیه دوستانه یک فيلسوف افسرده
» پیامک های مناسب برای تبریک "عید سعید فطر"
» کیلاً بغیر ثمنٍ لو کان له وعاء
» حراج گنج
» نیایش
» مرحوم حسین پناهی
» آموزش شطرنج ، حرکات مهره ها و تکنیک های ابتدایی آن
» دلنوشته اي براي امام زمان (11)
» p30download آخرین دانلود های بازی
» آخرین دانلود های موبایل p30download
» آخرین دانلود های کتاب p30download
» آخرین دانلود های صوت p30download
» آخرین دانلود های فیلم p30download
» پیام عاشقانه محبت آمیز تابستان ۹۳
» دانلود نرم افزار تغییر زنگ و هشدارهای اندروید Ringo Pro: Text & Call Alerts v1.5.4
» جملات الهام بخش و زیبا برای زندگی (20)
» حدیث روز/ پانزده نشانه آخر زمان در کلام رسول خدا(ص)
» دلنوشته ها
» دلنوشته های مهدوی001
» دلنوشته های مهدوی002
» آثار جمعی از هنرمندان
» مجموعه عکس های عاشقانه دوست داشتن 2014
» با شگفتی های وضو آشنا شوید + دانلود نرم افزار
» آثار و فواید "بسم الله الرحمن الرحیم" در تمامی امور + دانلود نرم افزار
» شاهنامه فردوسی را به تلفن هوشمند خود بیاورید + دانلود
» ذکر بسم الله النور
» معنی کامنت های جالب دخترانه

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409